Snööööööööööööö

Vaknade upp halv sju imorse och det var otroligt ljust ute. trodde att klockan var mer än den var. Men det visade sig att det snöat. Alla har pratat om denna snö super länge nu, men jag kunde ändå inte riktigt koppla det :O

Så.... jag ver på the midnight showing av Harry Potter häromdagen... Det var Awesome!!! Filmen var helt... har inga ord för det men bra var den. Vill se den igen!!! Började gråta minst två gånger. Så nu vet ni det ^^ Jag har ju ganska lätt för att börja gråta när jag ser filmer så... Jag gick med Jeff(Jack & Connies barnbarn), två av hans kusiner och deras mamma. Vi åkte till dem direkt efter skolan. Eller vi åkte faktiskt till Round Table först, det är ett pizza ställe. Där vi mötte upp med mamman osm jobbar där, kommer inte ihåg vad hon heter. Sorry!!!! Så vi åt en pizza, och när hon sluta så åkte vi hem till dem. Där så träffade jag alla kusiner, de är tre stycken i den familjen. Så vi var där några timmar innan vi vid nio åkte iväg!! Vi var där två timmar innan det började, få vi gick till biosalongen sen så satt vi där och väntade tills det började. En del människor som var där var utklädda, mycket trevligt. Efter ungefär två timmar så började reklamen, och alla var otroligt på! Sen så började äntligen filmen!!!!!! De hade tagit ut en del saker som hade varit kul att se, och en del andra saker också :/ men jag gillade den i alla fall! Den var bra ^^ Är så glad att jag valde att gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0