Om det bor mångubbar på månen, borde inte vi kallas jordgubbar då?

‎1.Gå till google maps
2. Klicka på "Vägbeskrivningar".
3. Skriv New York som startplats. 4. Skriv Kina som slutplats.
5. Gå till nummer 31 i vägbeskrivningen.


Well... då var det torsdag igen då. Har varit ledig idag eftersom det är Veterans day. Vi åkte ner till Sutter Creek och gick i massa antik butiker, var trevligt. Det är en gammal western stad, alla hus finns kvar^^ Trodde inte att jag skulle hitta något, men när vi gick in en bokhandel/antikbutik hittade jag något... ^^ En Harry Potter bok. :D Och nej inte en av de sju, de fanns ju där men jag köpte dem inte. Hittade The Tales of Beedle the Bard!! Vilken är boken som Hermione läser i den sjunde boken! Iiiiiiiih!!! Har börjat läsa den och den är faktiskt väldigt bra ^^
Det fanns en del kläder och roliga saker att titta på men jag köpte inget annat...

Oh... Jag har blivit förkyld också. Det började i Söndags med ont i halsen vilket höll sig i tre dagar. När jag vaknade upp onsdag morgon var jag täppt. Sen så satte det igång. Har nyst ungefär en miljon gånger sen vi kom hem.  Har också upptäckt att de flesta av mina gillar markeringar och grupper jag är med i på facebook har något att göra med Harry Potter ^^ Bara ungefär en vecka kvar!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är helt underbar! Skrattade länge åt ditt inköp!

Stora kramar!

2010-11-12 @ 15:40:18
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Helt rätt, bäst att köpa böcker. Kläder och annat behövs inte ;)

Hörs i morgon?

Kram

2010-11-12 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0