Tra-la-la-la-la ^^

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stora nyheter!!! Jag ska på the midnight showing av Harr Potter and the Deathly Hallows!!!!!! OMWG!!! Jag är så överlycklig just nu!! Det känns så konstigt att det faktiskt händer... Jag menar, så många Harry Potter fans på ett och samma ställe!! ^^ Får inte glömma kameran :) 


Stora dag imorgon... fast egentligen är det ju natten till fredag. Detta gör i alla fall att jag inte kan åka till skolan på fredag, eller rättare sagt jag kommer ha svårt att ta mig till skolan så jag ska inte dit... Shhhhhh! Jag ska göra provet i engelska imorgon istället, så det kommer att gå bra. Sen så har jag Thanksgiving break!! Yay! Lov!!! ^^ Ska bli skönt. Fast de säger att det ska bli snö ihelgen, och nästa vecka :O So not ready... Det var så fint väder idag. Klarade mig med min musse tröja hela dagen. Och har haft tjock tröja hela veckan, det var nästan lite för varmt för det i måndags! Är ju så van vid det svenska november vädret... fast det kommer ju snart verkar det som.




It's gonna be totally awesome!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul!!!

Men skolka????

Hoppas Ni får/hade trevligt och att filmen var bra

Hörs på lördag

Kram

2010-11-18 @ 09:36:58
Postat av: Maria

Ha så himla kul!

2010-11-19 @ 11:11:09
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0