"You make me feel like I'm living a teenage drem"

Hello!
I'm back... Har inte varit hemma på några dagar och inte orkat besöka en dator heller så... ja... Denna vecka har varit lite crazy. Har dock varit otroligt kul på dance lektionerna sen vi börjat jobba mer inför showen! Mina andra klasser också kul... Eller engineering & design är... Engelskan är okej, matten lika så. Onsdagen hade vi carrer day... Var ganska tråkigt för att vara ärlig. Vi började dagen med att gå till våran andra lektion (för mig dans), där fick vi våra scheman för dagen. Sen stack vi iväg till våra första saker på schemat. Min var en "föreläsning" i ett av klassrummen. En tjej som pratade om sitt yrke. Hon var något inom filmbranchen, kommer inte riktigt ihåg vad det heter... Var ganska intresant, men inte riktigt min sak. När det var slut hade vi rast och jag möte upp med Megan, Alex och Kevin. Vi gick sen till the gym för att gå runt där, det var som en liten mässa därinne, folk stod och man kunde fråga om deras yrken och sånt. Vi snackade med en kille som jobbade med Optical science & engineering. Lät faktiskt ganska intresant ^^ Det var otroligt varmt därinne... Sen så hade jag min nästa föreläsning, tre personer som pratade om sina jobb inom engineering... Hm... Inte så jätte intresant.

Sen så var det lunch och efter det hade vi en sak i teatern, det roligaste på hela dagen. En mentalist var där! It was totally awesome! Faktiskt riktigt häftigt. Han gjorde massa coola saker! Bland annat lät han en tjej komma upp på scenen, hon fick välja en bok och sen bläddrade han i boken utan att titta och hon fick välja ett ord. Sen så sa han åt henne att tänka sig ordet, som om hon såg det framför sig, han tog fram ett papper och skrev lite... Kommer inte ihåg vad för ord det var, men han hade rätt! Sen såg gjorde han det en gång till för att "förklara" hur han gjorde. Så hon fick välja ett nytt ord i en annan bok. Hon gjorde samma sak som förra gången. Han sa åt henne att tänka på det första bokstaven i ordet. När hon gjorde det sa han; Såg ni hur hennes läpp åkte upp där, det betyder att det var ett L... Sen så listade han ut hela ordet som var latest! Det var så fantastiskt! Han gjorde andra awesome saker också!


Lyssnar just nu på denna låt;


Can't wait til tuesday! Darren Criss ska då vara med i Glee. Iiiih! Ska vara ärlig och säga att jag inte tittat på Glee tidigare, har sett några episoder men inte så många. Men ska absolut se på tisdag! Darren spelar Harry Potter i A Very Potter Musical och A Very Potter Sequel!

Hugs and butterfly kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0