Yay......?

Happy Thanksgiving!!
Vi kommer äta otroligt mycket idag vad jag har hört från andra. Vi har börjat laga maten... doftar gott!!


En gammal bild ^^ Okej inte sa gammal kanske, men den togs ju i borjan av sommaren :)

Laddaren till min dator lade av igår och batterit på datorn är tyvärr slut... så det kommer inte komma några bilder från mig på ett tag!
Min systers pojkvän var otroligt snäll och hittade en ny till mig, om jag inte har helt fel. Kommer någon gång nästa vecka ^^ lycka!! Tack Fred!!! :D

Kommentarer
Postat av: Joel

Den känner jag också igen synd att data ladnings grejen är sönder

hoppas du haft en br tacksåmycket dag

2010-11-26 @ 09:08:12
Postat av: Pappa

Kul att Fred kunde hjälpa dig

Själv är jag lite för långt borta

Kram

2010-11-26 @ 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0