Okt. 17

Hola!
Satt och kollade runt bland lite grupper och sådant på facebook idag... Jag är, som jag sagt tidigare, ett fan av Harry Potter och är med ganska många grupper om just Potter... Så jag satt och kollade på lite bilder och såg en som fick mig att tänka... Det är om första boken, när Quirrel kommer in i the Great hall. Han ropar då: Troll i fängelsehållorna! Dumbledore säger till elverna att gå till sina sovsalarna. Slytherin har ju sina sovsalar i just fängelsehållorna... Jag har aldrig tänkt på detta förut, trollet är ju därnere :O

Hittade också den här



Kommentarer
Postat av: Joel

men då är den väll på 3:e våningen?

2010-10-21 @ 19:34:58
Postat av: Sara

va??? nä... han skricker ju troll i fängelsehållorna... hur skulle Dumbledore kunna veta att han flyttat

2010-10-22 @ 05:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0