Kan inte komma på någon bra rubrik...

Hola
Då är det lördag igen då... Skulle pratat med mina föräldrar imorse, men sov för länge... Så det får bli imorgon istället. Känner mig ganska trött idag. Vi hade spirit week förra vecka... Det var intresant, Vi hade olika teman för klädsel varje dag,
Måndag: Pjamas
Tisdag: Revenge of the nerds
Onsdag: Musik (vet inte riktigt hur...)
Torsdag: Seasons
Fredag: Skolfärger...

Var duktigt och hade pjamas på måndagen, men resten av dagarna... inte riktigt :P På fredagen hade vi ett rally, inför footballs matchen som var på kvällen. Cheerleaders gjorde sina cheer, som var ganska tråkiga. Men senare kom the Dance Teem, de ägde verkligen! Otroligt bra! De visade en video och körde några spel... De visade upp the homecomming court och sen var det inte mycket mer. Vi hade lunch efter rallyt, då visade de också upp the homecomming parade, var ganska coolt... De slängde ut massa godis, så nu har jag ätit min första Tootsie roll, inte speciellt gott om jag får säga vad jag tycker, men de inhöll nog mycket socker :P :D


Här är videon de visade ^^



Oh... lovade Maria en bild på min "nya" sminkning... Har börjat använda eyeliner igen :O Såhär såg det ut i torsdags tror jag att det var...

Kommentarer
Postat av: Pappa

MMM Tootsie Rolls, massa socker

Verkar ha varit en rolig vecka

Hörs i kväll

Kram

2010-10-31 @ 08:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0