Platform 9 platform 10. Nothing in between

I'm back!!!
Nä... har inte riktiga varit borta, men har varit otroligt dålig på att blogga. Som ni vet så var det min födelsedag för några veckor sen, tack för alla fina gratulationer! ^^ Vaknade upp på morgonen och Jack, som satt vid datorn, visade alla meddelanden jag fått på facebook, det gjorde verkligen min dag. Veckan efter fick jag paket från syrran och mina föräldrar. Stora syster skickade ett headset, bilder och en fin nyckelring med texten "I love Sweden"... Från mamma och pappa fick jag en ryggsäck (jätte fin) och godis, plus att de skickade lite andra saker också. De skickade även med en present från min farmor; två cd med låtar från A Very Potter Sequel! Tack! :D Sen så den vecka som nu varit fick jag ett jätte underbart brev från Maria! Det var så roligt att läsa :) Sen fick jag även ett mail från Nea! Haha... det var så underbart också. Jag har så himla underbara vänner! :D <3

Hade mina mid term finals den vecka som varit, i torsdags och fredags. Det gick nog bra, förhoppningsvis behåller jag mitt C i matte... men nu är det över i alla fall. Ska skriva min uppsats till engelskan den här helgen. Alla min lektioner är så otroligt kul, utom matten dårå, men jag har nog aldrig tyckt matte är kul så... Vi ska börja med arkitektur i min Engineering & design klass! Yay! Det ska bli kul ^^ Vi har börjat med Romantic på engelskan och ska sen jobba med Gothic... alltså perioderna :) Det ska nog bli intresant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0