Spring Break!!!!!!!!!!!!!!

Yello!
Så Spring Break är här! Woho! Var och shoppade i lördags med Monica och Aryah. Hittade två linnen, en kjol och en tunn tjocktröja. Var otroligt trevligt och kul. Monica letade efter matchande klänningar till Aryah och Lily, vi lyckades hitta några jätte söta som nog kommer bli bra ^^

Annars har man inte gjort så mycket, barnvaktade Aryah i söndags, vilket var mysigt. Sen på eftermiddagen kom Monica och vi alla gick ner till deras hus för att kolla hur det såg ut. Efter det gick vi till John och Melissa. Melissa var och jobbade så John var ensam med deras barn. Så vi spenderade lite tid där, hoppade på deras studsmatta och pratade. Har inte varit på en studsmatta på så länge så det var kul ^^ Sen så drog jag hem och spenderade lite tid med att göra ingenting. Satt ute i solen också, det var väldigt mysigt, men några stora läskiga insekter som kom flygande så jag gick in igen. Bestämde mig för att ligga i solen som kom in genom dörren. ^^
Igår satt jag och tittade på A Very Potter Sequel och spelade snake på Youtube. Det var kul, speciellt eftersom jag kunde göra båda sakerna samtidigt. Wiho!!


The little squirrel/pig/mouse/dog.... Princess Frida! ^^

I'm now going to bake a cake... I think ^^
Hugs and Butterfly Kisses!
Sara's out


Kommentarer
Postat av: Maria

Ah, den lilla hunden med det stora skallet:-D

miss u!

2011-04-21 @ 15:26:01
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0