Sunday!!!!!!!

'Alllå, 'allå!

Det regnar utomhus, ett utav mina absolut favorit väder ^^ Var i morse uppe tidigt och sprang med Maria. Just nu håller jag på att baka rabarber cupcakes med vanilj frosting... Än så länge är muffinsen klar, rabarberfyllningen håller på att svalna så jag kan lägga i den i muffinsarna. Sen efter lunch så ska jag göra frostingen. Medan jag höll på att baka så kom themet från Mission: Impossible på, vilket gjorde bakningen mycket mer spännande. ^^ 

Oj, det började visst precis regna ännu mer... Någon annan som vill gå ut och dansa i regnet?? :D Kanske bara är jag som är lite udda. *Suck* Har fått ny säng föresten, den är så himla underbar, ville inte alls gå upp imorse... bara stanna i sängen hela dan och se vart det tog mig. Men tvingade mig upp runt åtta, vilket jag är glad att jag gjorde.





Tänkte av någon anledning på Maria när jag såg den här! ^^


Dags för lunch!
Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Tack för goda muffins!!

2011-08-07 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0