"Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow"

Hello world this is me!
Lite trött här borta i California. Kom precis hem från lite shopping och en underbar middag på Olive Garden. Köpte två tjocktröjor, en svart och en grön. Den gröna är lite stor, kan ha den som klänning faktiskt. Bilder kommer senare eftersom jag lovade min syster det. ^^

Skolveckan har varit bra, inget har riktigt hänt. Vi har haft super fint väder; sol varje dag och så. Hoppas det fortsätter så i helgen. Ska passa Aryah både lördag och söndag antagligen. Ska bli trevligt. Har en del plugg att göra så jag ska låta henne pyssla lite medan jag gör det. Ska också ta med henne ut på en promenad om vädret tillåter. Rättare sagt; regnar det så sitter vi inne och tittar på tv :P eller inte... vi får väl se. På söndag så är det Super Bowl, efter det så är det ett speciall Glee!! Ihhh!!! Ska bli trevligt.
Igår så satt jag och pluggade lite, skrev en text på datorn till min creative writing. Började med att jag ville se videon till Avril Lavinges låt What the Hell. I såg den och såg at det fanns en video ill en av Pinks låtar, en som jag inte hört förut faktiskt. Lät videon ladda medan jag skrev och sen så såg jag den.... började gråta. Det var så mycket känslor. Skulle ha lagt in videon här men det fungerar inte riktigt... Ska försöka fixa det imorgon kanske, för låten är verkligen bra. Den heter Perfect... I alla fall den cleana verisonen...

Ha det bästigt!
Hugs and Butterfly Kisses






Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi vill se bilder!

Kram

2011-02-05 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0