Happy Super Bowl!

Yello!!
Så söndag idag... har börjat jobba med mina läxor men har en del problem så tog en paus för att baka cupcakes med Aryah! Awesome! Jag och Monica köpte en bakmix igår, så vi bakade idag. ^^
Igår började jag dagen med att gå upp vid nio då Aryah kom hit, vi åt frukost oclh jag lyckades hålla mig vaken i ungefär en timme innan jag somnade på soffan och sov i ungefär två timmar. Vaknade alltså runt tolv, då fixades det lunch. Vi fortsatte dagen med tv och pyssel. Någon gång på eftermiddagen knackade det på dörren, därute stod Adam. Efter honom kom Eric, och tillslut John och Jacob. Så det var fullt hus är. De drog iväg allihopa efter en liten stund och tog Aryah med sig. Så jag satte igång med disken... Jack kom hem, och jag blev klar med disken så jag satte mig i soffan och kollade lite videos på youtube. Monica kom instörtande, hon trodde nämligen att jag satt och väntade på henne för att gå och shoppa. Jag slängde på mig kläder, satt i pyjamas, och sen drog vi iväg till Folsom outlet! Vi gick i många butiker men hittade inte mycket kul. Förrän vi kom till Converse! De hade mycket coola saker. Slutade med att jag köpte ett par skor och två par skosnören... :)

Nya conversen:

Med andra skosnören... Awesome! ^^


Ny otroligt stor tjocktröja... riktigt mysig. Den är väldigt lång, men ärmarna är ganska korta och tajta...


Den andra är bara en vanlig svart ^^


Fick en t-shirt som tack för att jag passat Aryah... Den är svart.. Man kan bara inte se det på bilden




Bjuder på den sista bilden.... Sitter just nu på Cook's för Super Bowl...^^
Hugs and Butterfly Kisses!


Kommentarer
Postat av: stora syster

kul med bilder :)

snygg matchning med den langaa trojan och de prickiga byxorna! Snyggare med svarta leggins kanske?

Puss

Din Lilla Stora Syster

2011-02-07 @ 01:31:58
Postat av: Fred

HI

2011-02-07 @ 01:32:48
Postat av: Pappa

En blogg ska ha bilder enligt mig

Håller med storasyster om matchningen ;)

Sköt om dig

Kram

2011-02-07 @ 08:55:19
Postat av: Maria

BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Du kommer vara helt pank när du kommer hem igen :P

2011-02-07 @ 08:55:32
Postat av: Maria

Bara älskar att få se bilder!

Å fina kläder, tycker dessutom att du får matcha som du vill:-)

Kramkram

2011-02-07 @ 17:27:33
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0