Happy New Year!!!!

Tjo!
Sa det ar nytt ar i Sverige nu... och pa manga andra stallen i varlden. Har ar det fortfarande cirka tre timmar och tio minuter kvar. Spannande, undrar vad som kommer handa under 2011? Kommer det kannas annorlunda jamfort med 2010.... Sa hur firar jag tolvslaget i ar? Jo.. antagligen med bilar, Queen(eller Glee eller nagon annan bra musik) och lite roliga spel pa datorn. Typ kanske... Jack och Connie var bada valdigt trotta sa de har gatt och lagt sig, jag ska halla mig uppe :)

Sa... jul ar over och mina foraldrar tyckte att jag skulle beratta vad jag gjorde da julen var har :) Sa pa julafton sa var jag hemma hela dagen. Har sa firas de ju pa juldagen, sa Cook's var oppet och Jack och Connie jobbade. Eric, Monica och deras dotter Aryah sov har. Sa jag tog hand om Aryah och bakade pa julaftonen. De andra var ivag och gjorde olika saker. men vi hade det trevligt. Hon ar helt otroligt sot och underbar!

Sen sa pa sjalvaste juldagen sa vaknade jag upp och alla forutom Aryah var vakna. Sa vi vantade pa att hon skulle vakna upp, efter det var det paket oppning! Yay! Aryah sa att detta var den basta julen nagonsin ^^ De hade mycket paket att oppna. Sjalv fick man en Harry Potter music box (ett smyckeskrin som spelar musik), en HP kalender och Red Vines! <3 Aryah gav mig en handvaska :) Sen sa hoppade jag in i duschen innan vi skulle dra oss ut. Forst sa akte vi till John och Melissa for frukost, vi tog med oss Aryah sa hon kunde leka med Adam och Jacob (John och Melissas barn) Vi hade trevligt dar, at och sen tittade vi pa lite film, sag dock inte hela :O Efter det lamnade vi av Aryah och akte sen till Noel och Kristi. Vi hade en trevlig stund dar. De har tva hundar som var pa mig, Frida ocksa forstas. Vi at lite och hade trevligt dar. Innan vi till sist drog ivag till Chad och Ambers. Vi hade det mycket trelvigt dar. Vi at kalkon till middag och spelade Rockband, som Alishas (Ambers syster) barn hade med sig. Spelade lite gitarr... Det var extremt kul nar Alisha borjade sjunga ^^ Vi skrattade mycket at det. Efter flera timmar men ingen eftratt dar sa akte vi hem och tittade pa Transformers. Detta innan vi gick och lade oss, var otroligt trott... men ocksa otroligt kul och trevligt. Inte sa valdigt annorlunda fran julen i Sverige. :D

I Tisdags sa var jag pa Jelly Belly fabriken med Melissa, Adam och Jacob. Vi drog ivag pa morgonen runt halv nio och kom tillbaka nagon gang pa kvallen. Det var en otroligt trevlig dag. Vi stod i ko i cirka en timme for att komma in pa touren i fabriken, men det var vart det eftersom man fick gratis Jelly bellys och det var intresant ocksa ^^ Sa sen sa kopte vi lite godis i shopen ocksa. Hittade choklad doppade jelly bellys... mumsigt. Det fanns i fem smaker; hallon, jordgubbe, apelsin, korsbar och kokos. Kopte en ask med alla smaker, gillar ju inte kokos sa varst mycket man anda. :) Vi bestamde oss for att inte ata dar eftersom man var tvungen att vanta ungefar en halvtimme pa maten. Sa vi satte oss i bilen och akte ivag, det blev bestamt att vi skulle ata pa Jack in the Box. ett bra stalle med god mat.

Oh... fick ett paket fran min syster och ett fran mina foraldrar ocksa. Fran syster fick man en snuggie (med Jack fran Nightmare Before Christmas), knastrumpor och nagon slags handsak, som en kram typ... :) Fran mamma och pappa fick jag godis (<3), en bok med bilder, en tidning(Knasen) och sa en cd med musiken fran musikalen We Will Rock You i London!!!!!!!! Yay!!! (det ar den jag lyssnar pa just nu ^^) Sen sa ar lite bocker pavag. En kom idag. Sen sa skicka de lite andra saker ocksa. Plus att jag fick ett kort fran dem och nagra familje kompisar. Tack! Det var otroligt fint :)



Harry Potter Music Box ^^


I min Snuggie... ^^



Har precis provat Robot Unicorn Attack Heavy Metal... Inget for mig! Jag ska aterga till orginalet!

Always I wanna be with you and make believe with you and live in harmony harmony oh love!! <3


On New Year's Eve before 12 am, go into a room by yourself.
After 12 am, go out and yell to everyone, "OMG, I haven't seen you guys since last year!"


Hugs and Buttefly Kisses!
and Happy New Year!!!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Gott Nytt År igen

Söt snuggie! Kul att få läsa om din jul.

Grannarna har precis varit här och fikat

Vi ska äta middag om en stund

Så hörs vi kanske på Skype sen

Kram

2011-01-01 @ 16:34:01
Postat av: Stora Syster

Handgrej..? Kram? Kan du inte läsa ;)? Det är hand sanitizer... alltså alcohol för att göra rent händerna med lukt som skulle matcha hårsprayen....

Hörs imorgon!

Puss

2011-01-01 @ 22:34:46
Postat av: Joel

Sista grejen var sjukt roligt kommer definitivt¨göra så gång

2011-01-02 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0