Mitt lov

Halli hallå:D
Tänkte att det var dags för ett nytt inlägg, jag har ju inte skrivit något på hela jullovet trots att jag inte haft något annat för mig. Nu har jag inte att göra för jag kom till skolan för tidigt. Det är första skoldagen och jag kom klockan 8,30 men vi började tydligen 10,20 enligt min mejl. Så irriterande!!!!!!!!! Jag kunde ju ha legat hemma och sovit istället för att stressa hit!!!!! Men men det är inte så mycket att göra något åt nu.

Så vad har jag gjort på lovet..? Jag firade jul med familjen och mormor som vanligt dock förstördes min julaftonskväll med att jag hade lovat att sjunga på julottan morgonen efter och därför var tvungen att gå upp klockan 4,00. Det var det ende jag kunde tänka på under kvällen. Iaf gick jag på julottan och jag tänker aldrig göra det igen för det var inte så kul och jag kunde inte sjunga bra så tidigt på morgonen, inte min grej. Under resten av 2010 var jag typ bara hemma med familjen, kollade på tv, åt massvis med godis, tränade lite och på nyårsafton spelade familjen badminton och åt en jättegod skaldjursmiddag, mums :) Efter nyår umgicks vi lite med släkten, åt lite mer godis och sov en massa! Sista helgen på lovet var jag på komfermationsläger vilket var helt okej. Sjöng en hel del bra sånger men genomgångarna om kristendomen var mest repetition. Vet fortfarande inte om jag vill komfermera mig. Jag vet inte exakt vad jag tror. Jag tror på något övernaturligt men en allsmäktig gud? Nej, det tror jag inte finns. Vad tänker ni om det?

Nu är det vårtermin iaf. Jag gillar vårterminen då det bara blir varmare och ljusare hela tiden. Längtar så tills jag kan ta av mig vinterskor och vinterjacka.

45 minuter kvar tills jag börjar och alla andra kommer, ska nog spela lite spel.

Hugs and butterfly kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0