"I could get used to a view like this. Yep, I'm used to it. Guys I want a castle."

Tjo!
Sa det ar den sjatte idag och skolan borjar nasta vecka.. :O Maria och jag borjar samma dag, yay! ^^

I lordags(den forsta januari) sa akte vi ner till Jackson och gick pa bio! Vi sag Tangled (Trassel pa svenska). Det ar en Rapunsel historia. Helt underbart fantastisk! Disney har lyckats med en ny disney film! Yay! Har inte sett sa manga av de nyare de gjort... Men den ar sa gullig och bra. Jag tror jag ar kar i en film igen :) Vi sag den i 3D, vilket ar helt underbart fantstiskt och det ar sa himla manga bra sanger och citat iden som jag skulle vilja ta upp har pa bloggen... men filmen kommer ju inte till Sverige forran den 4:de februari! Den ar helt klart vard att vanta pa, vet dock inte hur den kommer vara pa svenska. Sag trailer... ar lite fundersam kan jag saga, men det kan bli bra. Far ta och se den pa svenska nar jag ar hemma igen. Alltsa i sommar... hoppas att nagon vill se den med mig da! ^^ Efter bion sa gick vi och at pa Olive Garden ♥ En av mina favorit resturangen har... Forutom Cook's dara ;) Men de lyckades inte riktigt med lasangen denna gang... Besviken!


Rapunsel i Tangled (bild fran google...)

I forrgar sa fick vi slut pa vatten, nagot hande med pumpen sa vattnet var inte tillbaka forran igar eftermiddag! Det var otroligt jobbigt! Kunde inte dricka vatten pa en hel dag... fick dricka 7up istallet! :O Har forresten fatt en ny favorit lask... Big Red... Den ar rod, och jag vet inte riktigt vad den smakar som, men god ar den.
Idag sa lamnad vi huset for att aka upp till Cook's for frukost, vi kom dit runt atta... Bara ett litet tag eftersom dock det upp en hel del folk, sa vi satte igang och jobbade... jag tog hand om disken. Runt nio hade de flesta atit och varan frukost var klar sa vi at, och drog sen ut pa vagarna ner till Placerville. Dar vi gjorde lite saker, bla fixade ett nytt buss pass till mig, gick i godis affar och lite annat :) Efter det sa akte vi till Noel och Kristi. De har namligen fatt en liten dotter... imandags for att vara exakt. Hon heter Lily och ar sa underbart sot! Deras sma hundar var otroligt avundsjuka, speciellt chihuahuan... ^^

Nu ska jag nog ga och lagga mig!
Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sov gott!

Kram

2011-01-07 @ 18:36:06
Postat av: Maria

Vi såg en trailer till Trassel när vi var på bio och den verkar verkligen vara en riktig mysbio:-)

Kram

2011-01-07 @ 18:44:50
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0