Hawaii!!!!!!!!!!

Aloha!
Då var man på Hawaii då! Vädret var fint när vi kom hit och vi spenderade dagen med att gå runt på stan. Vi landade nämligen runt 11 på morgonen så vi hade en hel del tid ^^ Vi åt förätter som lunch och fönstershoppade. Riktigt trevligt. På torsdagen så gick vi runt också... långt! kom hem med blåsor på två av mina tår :/ men köpte tre nya böcker så jag klagar inte så mycket. Sen åt vi en god middag någonstans, minns inte alls vad eller var men har för mig att det var gott :) Igår (fredag) så skulle vi till Pearl Harbor, men tyvärr regnade det och blixtrade från tidigt på morgonen. Så vi drog till Outleten istället och shoppade.... ^^ Yay! Köpte ett par nya Converse!!! När vi kom tillbaka från outleten åt vi lunch/middag på The Cheesecake Factory! Mumsigt! Tog deras Lemon Raspberry Cheesecake, underbart!!! :D Vi spenderade några timmar på hotellet innan vi åkte iväg igen till biografen och såg Pirates of the Carribean: On Strangers Tide i IMAX! Den var faktiskt ganska bra, bättre än jag förväntat mig.


Crazy sister ^^

Idag så såg vi på Pride Paraden som kördes här. Inte lika stor och spectaculär som i Sverige... men men. Efter det drog vi iväg till Pearl Harbor. Vi hämtade biljetter och fick cirka två timmars vänte tid, så medans vi väntade drog vi till Pizza hut och åt lunch. Efter det åkte vi tillbaka till Pearl Harbor och väntade på att touren skulle börja. Vi fick se USS Arizona. Det var väldigt intresant! Hade lite lågt blodsocker så kunde inte riktigt uppskatta det lika mycket som jag skulle ha gjort. Det var varmt och skönt idag och soligt! Så kunde nog ha druckit lite mer vatten...

Nu ska vi snart dra ut och äta middag. Tror stora syster bestämde att vi skulle äta Thai... ^^



Ha det bäst!
Sara's out!

(Den andra bilden i detta inlägg har min pappa fotat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0