Tisdag ^^

Hola!

My sister always ask for a pitcure of me... here it is:

Hon har nämligen skadat sin fot! Stackars liten, krya på dig!!! Ses om en vecka och typ tre dagar! ^^

På lördag så ska jag på Prom. Måste köpa min biljett imorgon, skulle ha gjort det idag men glömde pengarna hemma. Ska bli spännande... gillar ju inte danser så mycket men det kan ju bli kul, man vet aldrig. Komemr inte köpa en ny klänning, ska ha den jag köpte för Homecomming, om jag hade gått... hade ju inte riktigt planerat att gå men en....

Ha det bäst!
Sara's out!


Kommentarer
Postat av: Bengt

Du gillar ju att dansa?

Nåja du får säkert kul!

Vi gillar också bilder på dig i bloggen

Kram

2011-05-18 @ 10:07:22
Postat av: Stora Syster

YAY! Ses snart <3

2011-05-19 @ 04:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0