It's Tuesday!

Hello!
Så tisdag idag... Jupp tisdag, hänger inte riktigt med på dagarna eftersom jag trodde att det var söndag igår. Trots att jag var i skolan! Suck. Det händer inte så mycket här just nu. Skolan går på. Bara några veckor kvar till jullovet... Då min syster kommer hem! Yay! Ska bli kul att se henne igen. Innan det så har vi mycket grejs med sången. Luciatåg, adventskonserter, och något annat tror jag också... fråga Maria hon vet säkert :P ^^ Sen så har vi ju dansen. I skolan så ska vi antagligen vara med på gymnasiemässan och dansa där, typ. Vi har ju inte hört så mycket om det, men vi får väl se hur det blir. Kan nog bara vara med en utav dagarna i alla fall. Har nationella i engelska på fredagen så... ja. Vi får se helt enkelt.

Jag har varit typ helt beroende av spelet Clouds and Sheep. Det är ett fett gulligt spel jag har på mobilen, man ska ta hand om de små fåren. Super gulligt :D Man kan också namnge fåren, jag brukar göra så att spelet får välja namn... Så jag har haft Fåret Shaun och Mary... Vilket alltid får mig att tänka på Mary had a little lamb. Många fler andra namn också!


En awesome sång och super cute video!
Sara's out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0