Why doesn't glue stick to the bottle?.. (the world may never know..)

Jag har aldrig varit rädd för åska och så, men just nu så regnar det super mycket. Och det blixtrar :O jag är inte rädd rädd, men det låter lite läskigt faktiskt.

just det hade nationella prov i engelska A igår och nästa vecka är det ett till, sen så är det matte. Innan det sista provet i matte, så har jag hajk, den veckan :O alltså den 18, 19 och 20 maj. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, det blir nog bra ^^ förhoppningsvis...

imorgon är det bara en lektion; dans. vi får se hur många som kommer. Det är ju en timme balett, men det kan ju bli kul sen ska man hem och baka kladdkaka till kvällen, då vi ska ha gäster. Sen ska jag träffa Maria och Nea. Först blir det till brasan och efter det film ^^ mysigt. så valborg blir sig likt...
en väldigt gammal bild på oss tre ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0