God Jul!!!

God Jul Sverige... och alla andra lander som firar jul den 24:de!!
Klockan har borta ar nu 20:10 den 23... Sa... Ja... Fick ett sms fran Maria for nagra timmar sen, lyste upp! Tack! ^^ I alla fall sa ville jag mest bara saga God Jul och sa...

och sa ville jag beratta vad Benkinersophobia betyder :) Jag lider namligen av det... Maria ocksa kom hon fram till efter att ha last om vad det var ^^


Benkinersophobia
Fear of not receiving a letter from Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry on one's eleventh birthday.

A study recently showed that many children believe in the magical world of Harry Potter created by J.K. Rowling and are, in fact, fearful of it not existing. This fear often manifests itself in the form of an act described in the book which would be the first contact with the magical world in question - receiving a letter from Hogwarts. The build up to the eleventh birthday can be a time of anxiety for children suffering from this phobia.



en nagra manader gamal bild... men vad gor det? Var faktiskt ute i t-shirt idag... solen sken ^^
Oh... bilden ar tagen pa Cook's! Basta resturangen! ^^

Nu ska jag nog dra och titta pa tv :) trevligt trevligt!
Hugs and Butterfly Kisses!

Kommentarer
Postat av: Pappa

God Jul!

Är det inte lite sent att få Benkinersophobia?

Vad jag vet är det några år sedan NI fyllde 11!!



Kram!

2010-12-24 @ 12:07:59
Postat av: Sara

na... aldrig forsent! jag vantar fortfarande! :P :D

2010-12-24 @ 18:38:55
Postat av: Maria

Dreamer, you realley are a dreamer....

2010-12-24 @ 21:58:19
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0