Jag vill...

HEJ!!!!!!!!!!!!!!

Några tjejer i klassen har kommit överens om att de ska skriva ett inlägg med förbestämt tema varje dag under hela december. Jag är tyvärr inte med då jag är ganska säker på att jag inte skulle hinna det just nu då det är grymt mycket i skolan (fråga mig inte hur de hinner) men jag tänkte att jag skulle vara med och skriva dagens tema i alla fall. Dagens tema är att man ska skriva om något som man vill mer än något annat just nu. För min del är det betydligt mer än en sak men jag har kommit fram till en sak som jag just i denna sekund verkligen vill göra.

Jag vill ha en picknick. Jag vill äta grillad kyckling och jordgubbssallad i någon mysig park och sen gå slackline. Någon som är på? Det är bara lite snö ute, inga problem. Ingen säger att man inte kan dricka varm choklad till maten.  


Jag tror nog att jag ska flytta söderut. Snö är inte riktigt min grej, det är så kallt att gå barfota på, inte ens flip flopen funkar trots att de tål vatten. Det är ju i och för sig ganska mysigt med snö när man sitter inomhus med en kopp te och en bra film men jag är hellre ute i solen med en iste och en filmkamera.

Måtte julstämningen komma snart annars blir jag galen!!




Jag på slacklinen i sommras. Klockan är typ 21 eller 22 där, fatta vad ljust det är!

Hugs and butterfly kisses

Kommentarer
Postat av: Sara

om du flyttar söderut hänger jag på!! bara så du vet ^^



kram <3

2010-12-07 @ 06:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0