Fredag!!!

Okej... lugnet efter min mp3 har nu lagt sig, all musik finns på datorn ifall något skulle hända! Efter skolan tar jag en sväng till Liljeholmstorget för att kolla om den går att lagas, om det inte är värt det, så får det bli en ny... Så just nu så har jag den gamla mp3n som legat i en låda och som går sönder om man tar isär den för att kunna lägga över låtar på den. :O men den funkar eftersom jag får musik ^^

På måndag blir det till tandläkaren kl 13.00 eftersom jag på något sätt lyckades ta sönder min tandställning, ingenting farligt alls, bara en sak som lossnat. men det ska nog gå bra att fixa det ^^


Vill ha sommar, sol och värme!!!!!

Just det, det är fredag idag! Snart helg!
Nu fortsätter min svenska!
Ha det super duper mega bra
kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0