Jippi!!!

Idag kom det fina paketet jag väntat på!! ^^ Det är så att jag letade efter en mangabok när jag var i USA i vintras, jag kunde inte hitta den men jag hittade den som är efter (som också är den sista...) Min stora syster skulle ha kommit hem för några veckor sen men fastnade pga väder, hon skulle då haft med sig min bok. Så hon skickade den med posten istället! och idag kom den fram! :D tillsammans med Pink Lemonade-pulver och hjärtströssel ^^ kul va?!

Så tack Linnea!!! Många kramar till dig ^^


Min nya Fruits Basket ^^


Kommentarer
Postat av: Linnea

You are soooo welcome :)

Hoppas att det blir goda muffins med hjartformat strossel pa sondag!

Kram

2010-02-10 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0