"Sol!"

Såg solen igår och blev så glad!!!!!!!!!! Nu är det grått och kallt igen men vem bryr sig, jag såg ju solen. Tänk att denna lilla(stora) gula sak kan göra en människa så glad. Istapparna på balkongen började droppa och jag kände verkligen sommaren närma sig. Sommaren är verkligen den bästa tiden på året och jag väntar med spänning på vad som kommer att hända denna sommar. Har fått en sådan kick att jag redan börjat planera. Har t.ex. bestämt med Sara att vi ska bygga en drake, en såndär av papper som flyger på vinden och man håller fast den med ett snöre, hoppas ni fattar. Har alltid velat göra det en sån och nu ska jag minnsan setill att det blir av!

Ha en grym dag!!
och många soliga kramar från mig^^  

Kommentarer
Postat av: Sara

Längtar till sommarn ^^

2010-02-08 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0