That's in Canada!!

Okej, nu är tandställningen fixad.. då var det bara att fixa en mp3 också, men det får funderas på en hel del innan det händer typ...

Maria visade mig ett spel på facebook i lördags... Där man får en stad eller nåt annat som man ska sätta ut på en karta. Jag bestämde mig föt att prova den om Nord America för att se hur mycket jag kunde. När jag satt och spelade detta roliga spel i lördagskväll fick jag upp Winnipeg!!! Och jag visste vart det låg! Är det inte underbart?! Okej, det hade kanske hade varit mer underbart om ni fattat vad jag snackar om, men jag orkar tyvärr inte förklara just nu! okej, jag säger väl då, det har att göra med en sång från AVPM... så nu har jag sagt :P :D och kan erkänna att om jag inte sett den hade jag aldrig vetat :)


Hoppas ni haft en super duper mega bra dag
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0