Lov ^^

Så nu var en skolvecka med otroligt mycket snö; vilket skapade tåg och buss problem. Men i torsdags kom äntligen den rödalinjen igång igen och jag hade inga problem alls att komma till skolan eller hem för den delen. I onsdags satt jag nämligen i Årstaberg och väntade på att bussen skulle gå i över 20 min, jag vet det låter ju inte så långt, men det var ju så kallt, pendeltåget mot Älvsjö gick precis när jag kom dit så det fick bli buss. Fick nämligen sluta tidigare, behövde inte vara med på min sista lektion den dagen, vilket betyder att jag slutade runt 11.15. Men jag hängde på de andra till matsalen och åt lunch innan jag bestämde mig för att dra hem. Ungefär samma sak hände i tisdags då Marlene och jag gjorde våra redovisningar på lunchrasten och sen fick dra hem, det gör man ju. Det var ju inte skärskillt lyckat eftersom jag senare på eftermiddagen skulle tillbaka till Liljeholmen för att dansa, men då kunde jag ju ha sällskap med Karin. I fredags så fick jag också sluta sådär innan lunch eftersom min svensklärare skulle bort. Min första lektion var dans, då vi var fem personer och hade fys i ett tag, men eftersom vi inte hade någon lärare där så fick vi göra som vi ville sen. Drog hem och pluggade svenska... Så nu så är det äntligen sportlov!! och snön håller typ på att försvinna!!


Här är en liten bild med Kim Possible gänget casting till Harry Potter typ ^^. Nej, jag är inte Harry Potter beroende och nej jag är inte tolv år. Jag fick frågan om jag var tolv år bara för att sa jag gillade Harry Potter böckerna :O man bara hallå, får jag inte vara 16 år och gilla H.P?!? Vad är det för värld vi lever i just nu?

(för att se den bättre; http://www.artisticalley.org/gallery/showfull.php?photo=24249)

Ha det super duper mega bra ^^
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0