Söndag

Just det, idag så är det söndag och inte vilken söndag som helst, utan faktiskt den sista denna månad :O stora grejor alltså. Idag blir det i alla fall ingen träning bara så ni vet, mest sagt till Maria faktiskt. Ska gå på konsert istället, eller Södra Latins Stödgala för Haiti, alla pengar går till en stödorganisation för Haiti!! Det känns bra ^^ så för det kan jag skippa dansen :P

Jag vill gratta alla som var så duktiga på danstävlingen igår!! Karin och Josefin kom fyra i standard ^^ Linus och Tove kom trea... Grattis grattis. Jag var ju tyvärr inte där eftersom jag var hemma hos Maria på eftermiddagen, men ändå!!

tänkte att jag skulle bjuda på en liten bild
En liten bild på oss (något år gammal, men vem bryr sig?! ^^)

Hoppas ni har en super duper mega bra dag
kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0