!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!
Jag måste bara skryta lite:P kollade just min EDS och där stod det att jag faktiskt får MVG i SPANSKA!!!!!!!!!!!!!!!!
Vem hade kunnat tro att det skulle hända. När blev jag bra på spanska? Det måste varit under den där Mallorca resan som jag och mamma var på i sommras, där alla pratade flytande engelska :P

Jag är bara så glad! Kanske ska tacka Emelie och Milla också som stod ut med att hålla redovisningar med mig hela året, mitt betyg är nog lite deras förtjänst också. TACK!^^

Detta bara måste firas! men hur...? Hm...

Många glad kramar ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattia!! ^^



Angående firandet... Ben & Jerry imorgon!! ^^

2010-06-02 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0