When I rule the world I'll plant flowers...

Hade en otroligt trevlig dag igår med Maria ^^ Vi satt på ängen vid Älvsjöskogen i flera timmar utan att göra mycket alls, som vanligt typ. I alla fall så var det riktigt trevligt.




Var hos tandläkaren i förrgår föresten, när jag satt utanför där ringde de från STS och berättade att jag blivit placerad, alltså att jag fått min värdfamilj! Gissa om jag blev chockad och glad. ^^ Och igår så fick jag ett brev från familjen jag ska bo hos, de verkar verkligen jätte trevliga. Kan berätta att jag ska till Kalifornien!! ^^ Yay! Precis som jag ville, men ska inte till någon stor stad. Ska till ett litet ställe, men skolan ligger i alla fall i El Dorado, har kollat upp den lite och det verkar som om jag kan läsa japanska och dansa där... Så det låter ju bra ^^ Fast vi får se hur jag gör...

Nä... Nu ska jag ta och hitta på något annat. Typ skriva klart brevet till min värdfamilj eller nåt sådant. Kanske städa mitt rum... Vi får se. Just det; som kanske syns på bilden, den till höger där uppe (där vi står på händer) så har jag färgat håret :O Eller kanske ska säga att jag blonderat det, eftersom det är det som jag gjort, med hjälp av Nea :) Fast det är lite mer oranget, men jag gillar det. Ska klippa mig imorgon så får vi se hur det blir sen...

Tack igen Nea!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0