En liten sommarhälsning

Hej!!!!!

Kan inte fatta att det är sommarlov... Det har redan gått typ 2 veckor på lovet och jag tror fortfarande att det är en riktigt lång helg. Det är lite jobbigt för jag vill bara slappna av men det blir aldrig så, antagligen kommer jag väl få sommarkänsla när vi åker iväg med husbilen men det är inte förrän i slutet av juli vilket suger. Men jag har ju kul här hemma också.

Idag var jag inne i stan med mormor och vi prövade McFlurry Maräng Swiss på donken eftersom ingen av oss hade ätit den än. Jag kan säga att den var god men jag hade förväntat mig något mer helt klart, jag kommer inte äta den igen (tror jag).

Under lovet har jag bland annat träffat lite klättermänniskor. Vi har badat, picknickat, självklart klättrat och så försöker Sebbe lära mig och brorsan att gå på slackline (typ en lina men inte spänd). Det är ganska svårt faktiskt men jag hoppas kunna det innan sommarens slut för det är grymt kul. Vi planerar också att försöka ta oss till Gotland och tälta. Först kändes det som om det inte skulle bli av men nu så verkar det se ljus ut, ser verkligen fram emot det (bortsett från att jag kommer vara helt pank efter den resan).

Jag har självklart även träffat Sara mycket. Vi har dock inte gjort något vettigt alls vad jag kan komma på men vi har haft trevligt :)

Jag har även kommit på migsjälv med att längta till höstterminen. Inte bra... Jag längtar viserligen efter min klass men mest längtar jag nog till sången. Under den kommande hösten och våren kommer vi nämligen att arbeta med en musikal!!!!!!!!! Det är Jesus Christ Superstar och om vi lyckas kommer vi spela upp den i påsk. Det kommer bli fett kul!!!!! Jag bara älskar musikalmusik.

Under nästa skolår kommer jag förhoppningsvis även dansa showdance. Än så länge vet jag inte hur det kommer gå med det men jag vill verkligen, gäller bara att jag ska hitta någonstans att dansa där det inte är för dyrt.

När jag räknar upp allt jag ska göra i höst hör jag plötsligt hur mycket det är. Jag kommer så gå in i väggen speciellt med tanke på att jag vill börja arbeta mer i höst men det gäller bara att vara possetiv. Det värsta kommer ju ändå vara att inte Sara är här, jag är typ mer rädd för hennes resa än hon är, hehe.

Men jag ska inte tänka på hösten nu för nu är det sommar och lov :D Jag vill lägga upp en riktig sommarbild men har ingen. Jag fotar typ bara med andras kameror så jag får aldrig bilderna själv, surt... men men vem bryr sig :D Nu ska jag göra något annat, vet dock inte vad.

Ha det toppen!

Sommarkramar ^^

Kommentarer
Postat av: daniela

Hoppas du har en bra sommar!! :D

2010-07-13 @ 10:48:55
URL: http://pingisgummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0