There's something about the sunshine!

Alltså vädret är för himla underbart, iofs är det stora moln på väg hitåt ser det ut som :O men just ser det helt okej eftersom solen faktiskt lyser så fantastiskt ^^ Vi satt nere vid vattnet på rasten, riktigt skönt. Det var en hel del andra människor där också, så alla vill verkligen njuta av det fina vädret vi har ute nu. Alla går typ klädda i shorts, klänning eller kjol, själv var jag dum nog att välja långa jeans. Men jag vill inte ha shorts i skolan och orkade inte ha kjol... Har smsat lite med lilla Maria som sitter hemma och pluggar, jag vill också vara hemma, men jag måste skriva klart om Plutonen först.

Så i helgen eller på söndag för att vara exakt så ska jag plugga en del, har lite engelska, spanska, hälsa och så svenskan att göra. I spanskan ska jag bara rätta en text jag skrivit och plugga inför nationella som jag ska ha på torsdag. Lördagen skulle jag ha gått på musikal med Maria, men jag hade glömt att jag skulle på möte med STS från tio till fyra typ. Musikalen börjar klockan tre... blä... Vill verkligen gå, men måste gå på mötet så jag hoppas det kommer en annan tid. Nu ska jag återgå till svensk lektionen
Ha det bäst!



bild från förra sommaren på Linneas land ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0