Sunday... Where's the sun??

Vad tycks om min nya väska jag fick igår?? snygg va?! den ska jag ha på mig när jag drar iväg i höst :O + en röd tröja dårå... som tyvärr inte kommer komma upp på bild här förräns jag använder den... Jo, jag va ju på möte med STS igår i ungefär 6 timmar, solen sken starkt ute medan vi satt instängda i aulan på Östra Real. Det började med att alla elever fick ställa sig upp, säga vad de heter, bor och skulle åka... En kille skulle åka till Kina, när han sa det gick det ett sus genom hela rummet :) fett coolt alltså... Sen så var det ett tjejgäng där alla bodde i uppsala och skulle till USA, och tjejgänget som alla också bodde i Uppsala och skulle till Australien... Misstänker att de var kompisar.


På väg hem från mötet stannade vi till i Fruängen och köpte jordgubbar till jordgubbssalladen vi skulle ha till middag :) den blev mumsig^^ receptet på den kommer från Linnea :) Vi åt den på hennes land förra sommarn ^^ I alla fall så när jag skulle rensa jordgubbarna hittade vi en ganska udda...


Träffade Maria igår också ^^ Gick ut med Gina och sen satt vi i deras hammock och sjöng massa låtar, speciellt disney, fast vi kom inte på så många tyvärr :O vart har våra disnetsinnen tagit vägen Maria?!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, blev det en bra sallad utan min amagiska händer då? :P

2010-05-23 @ 20:59:12
URL: http://makramegalningen.blogg.se/
Postat av: Sara

ja då ^^ väldigt god... tyckte mamma och pappa också :) just det... lust att komma över någon gång efter den här veckan som kommer och baka cupcakes med mig??

2010-05-23 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0