I väntan på skolfoto

Hej hej :D

Sitter i skolan och väntar på att vi ska ta vårat skolfoto. Egentligen behöver jag inte vara i skolan på torsdagar då jag inte har några lektioner så det känns lite surt men jag överlever nog. Jag har ju faktiskt lyckats plugga lite så det är ju bra iaf :D sen ska jag till karbin och jobba. har en grupp med yngre nybörjare, de är jätte söta :) har lite dåligt men ideer bara. jag vill komma på någon kul uppvärmningsövning men det är ju så lite utrymme att röra sig på på karbin så det är lite svårt. jag hoppas på att det blir bra väder så vi kan vara ute för då har jag en grymt kul kulllek som jag vill pröva på dem, orkar inte förklara den nu den är komplicerad. 

tiden går så fort nu. det är läskigt. har gått i skolan i flera veckor nu trots att det känns som om det var sommarlov igår. snart är ännu en vecka över, fredag imorn, det ska blir skönt med helg, för denna helgen kommer bli rätt lugn tror jag och det är precis vad jag behöver. framförallt kommer jag inte barnvakta imorgon kväll, har sagt upp mig från det jobbet för jag kände att jag tagit på mig alldeles för mycket under hösten, så jag ser verkligen fram emot en mysig kväll med familjen. jag har varit ganska stressad på sista tiden men efter lite planerande har det löst sig och jag känner mig lugn och glad igen. vara stressad måste vara det värsta som finns. man blir sur, trött och allmänt jobbig, både för sig själv och andra, speciellt mot de som man gillar mest. men men nu är det över iaf och jag ska försöka att inte blir så igen, i vanliga fall har jag ju en ganska chill syn på livet. 

just det sara fyller ju år imorn också, då blev det ju en ännu bättre dag, ser verkligen fram emot imorn :D :D :D

nu måste jag nog sticka så jag inte missar skolfotot

hare bäst alla människor
hugs and butterfly kisses <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0