I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.

Yo!
Sitter här hemma med Frida som sällskap, Jack och Connie är iväg på sin tidningsrunda. Just nu ligger jag här på golvet och är lite sur på Spotify som funkar idag, men de har inte en låt jag vill lyssna på :/ De har andra låtar av den artisten men inte just den låten jag vill ha! Det är två tjejer i min dansklass som har gjort en koregrafi till den så jag vill ju träna... Får använda youtube istället...

Så vad händer annars... inte mycket kan jag säga. Imorgon ska jag se min första football game! Yay! Spännande. Ska hänga med Megan hem efter skolan och sen ska hennes mamma skjutsa oss dit. Det är på skolan... Så det ska bli kul, förhoppningsvis kommer Alex också gå, men hon var inte säker. Så imorgon ska jag skriva en uppsats på engelskan och ha ett matteprov. Jippi! (väldigt ironiskt) Nej men uppsatsen kan nog bli kul, vi ska skriva en uppsats om en bok vi läste(vi har läst en bok i några veckor nu, alla olika böcker) Okej kanske inte kul men ändå, vi håller på att skriva en uppsats om The Crucible också. Men den tar vi det väldigt lugnt med och skriver lite i taget. The Crucible handlar om häxkraft och sånt i Salem, för länge sen!

Oh... just det idag när jag satt på skolbussen kom jag på att jag faktiskt var sjutton, tekniskt sett. Klockan var över tre något och jag är född lite över tolv på natten. Det är nio timmars skillnad, vi ligger nio timmar efter... klockan var alltså över tolv den 24:e då. Mysko va? Fast här är det inte den 24:e än så jag har inte riktigt fyllt år än. Men inte långt kvar, bara några timmar!

Var och shoppade lite på Wallmart igår, skulle köpa en ny ryggsäck men gick runt och kollade på annat också eftersom jag hade ungefär en timme på mig innan vi skulle åka iväg, Jack satt kvar ute i bilen. Så jag hittade en ryggsäck ganska snabbt, en svart bra... ^^ Mindre än min STS rggsäck, som har gått sönder... Men i alla fall så fortsatte jag runt, för att hitta böcker. Det var otroligt svårt att hitta. istället tittade jag på cd skivor, godis, smink, kläder, kort mm. Efter ungefär ett tag var jag klar, kom hem med en ny ryggsäck, ett nytt nagellack(rosa), en nail art pen, tuggummi, tofsar och en påse med Skittles <3 I love skittles!!! Har ätit sura också, musigt det med. I alla fall så är nagellacket otroligt bra, det ser ut som en penna och man trycker på en knapp för att få ut färg plus att det torkar otroligt fort :)

I like it!
Nu är det dags att sova. Stor dag imorgon :P :)
Hugs and Butterfly kisses!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Grattiiis igen Sara! :D Hoppas du har det gryymt där borta!!! Och juste, jag och Daniela redovisade våran ö Ashton igår, haha bättre sent än aldrig! ;)

KRAM

2010-09-24 @ 19:02:30
URL: http://pingisgummi.blogg.se/
Postat av: Pappa

passar väl på att gratta även här fast det är dagen efter

KRAM

2010-09-25 @ 15:30:38
Postat av: Joel

Jag vet Skittles är så sjukt gott

grattis i efterskott antar jag.

Man hittar mycket på Wallmart som man inte behöver bla Mountain Dew med real sugar Smakar precis likadant som vanliga



Joel

2010-10-04 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0