"When I rule the world I'll plant flowers!"

Tjalång!
Då var det lördag igen då... Den här veckan kändes otroligt lång, men på samma gång gick den förbi så snabbt. Jag kan inte tro att jag har mindre än två månader kvar här. Det känns ganska sorgligt faktiskt! men men vad kan man göra liksom?

I alla fall så har ine så myket hänt sedan sist. Pratade med mina föräldrar imorse och fick reda på att det blir Hawaii i sommar. Jippi! Det är snart dags för Starship att komma ut på youtube!! Det är en ny musical av Starkid Potter som också gjort AVPM och AVPS... mina favoriter. Sen så har vi ju Little White Lie och MAMD som också är awesome. Ska bli spännande att se den nya, kommer nog gilla den. ^^ De kom ut med den här videon första april. 

Pretty Awesome. Den kallades då Starship Act 1 Scene 1 men de har ändrat det nu till vad det verkligen är.... Puppy Kitties! ^^ så himla underbart alltså! Dessa människor är fantastiska, måste bara säga det!





Lovade ju en bild på min nya hårfärg... den har blivit lite ljusare på de senare dagarna men ändå... och bilden är ju lite halft galen, men det bjuder jag på ^^


Nu är det nog dags för mig att krypa till kojs, ska ju prata med lilla Maria imorgonbitti ^^ Ska bli skojsigt!
Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Maria

sjysst frilla:-)

2011-04-10 @ 14:58:15
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0