A day without sunshine, is like, night.

Howdy!
Sitter just nu i soffan och tittar på Streetdance. En såndär typisk dansfilm typ... Igår började jag se The Fast & The Furious, sen så ville pappa se en annan film så vi spelade in resten av min film och sen den som kom efter; The Fast and The Furious Tokyo Drift. Dem såg jag tidigare idag när jag kommit hem från att vara i stan. Jag drog in till stan för att se Linnea spela vid bokbordet. Kom det runt 12.30 då det började och stod sen där och lyssnade tills de var klara vid 13.00. Så när de spelat klart så åt jag lunch med Linnea och hennes pojkvän. Det var trevligt ^^ Efter lunchen skulle Nea och spela mer så jag drog hem och satte mig i soffan och började titta på film.



Dags för mat nu!
Sara's out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0