Just keep swimming!

Hola!
Det är så härligt med sommarlov och har inte riktigt orka blogga, men idag har jag lite tid innan jag ska träffa Maria. Vi ska nämligen ut och springa! Jupp, är lika chockad som ni... Fast det ska ju bli kul, det är härligt att springa, så vi får se hur det går. I alla fall jag är ganska otrännad.

Det har inte hänt så jätte mycket... Jag var i Skåne och hälsade på mina kusiner förra veckan, det var kul. Vi gjorde inte speciellt mycket alls, men var ganska skönt att slappa på annat håll. ^^ Sen så var ju Neas fest dagen innan jag åkte ner, det var otroligt trevligt. Lite nya människor attt träffa. Maria kunde inte gå eftersom hon var bortrest, så fick åka dit ensam och ge Nea presenten vi köpt till henne. Hon blev glad :D

Ja... annars är det väll inte så mycket som händer. Solen lysser och det är varmt, vilket är otroligt mysigt. Jo, har fått en ny säng också. Vi köpte den igår på IKEA, men har inte hunnit sätta upp den än. Har haft samma säng i jag vet inte hur många år. Madrassen har dött i denna säng, så det är verkligen dags att byta ^^


Den här bilden skickade min stora syster till mig. Så himla underbar alltså!!! ^^




Sara's out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0