Svansjön ^^

Okej... igår hände den mest fantastiska saken på länge! Vi var och såg Svansjön på Dansens hus. It was so freaking amazingly super duper mega awesome! Gah!! Musik var fantastisk och ligger nu på mp3n och ska lyssnas på om och om igen. Helt klart. Allt var fantastiskt!


Har föresten läst ut Lord of the Flies också. Jag är lite chockad eftersom jag inte trodde att det skulle hända, men jag gillade den faktiskt. Den var otroligt bra, och det känns lite segt att jag läst ut den. Men var ju tvungen att göra det till engelskan. Har också skrivit någon slags Reading Diary som jag ska lämna in imorgon. Yay!

Nu är det dags för middag och sen ska det pluggas svenska!
Sara's out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0