Cupcakes!!

Så det är helg igen! :) Vaknade upp imorse och var på väg att sova igen när jag hörde en bil utanför, det var Monica som kom förbi med Aryah. Monica bad mig vakta henne, så det gjorde jag såklart. Runt elva kom hon tillbaka och vi drog ner till Walmart, där Megan väntade. Vi hade bestämt det innan ^^ Redan i måndags så bestämde vi att vi skulle baka Cupcakes inför Alla Hjärtans Dag, en stor tradition här... Så vi mötte upp där och köpte de saker vi behövde. Sen så drog vi hem till henne för att baka. Yay! Vi gjorde en jordgubb och en choklad, sen så hade vi frosting; vanilj och jordgubb. Sen så gjorde vi lite icing också, i färgerna blå, rosa och lila.  Hade otroligt kul...




En av mina Harry Potter cupcake ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0