"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."

Hello!!
Det snöar härborta i Calefornia idag... eller det har, det snöar inte just nu. Vi hoppas på att det snöar under natten och imorgonbitti. Då kan jag stanna hemma från skolan ^^ Det blir en fem dagars helg... Yay! Har också lovat Jakob att jag ska hålla tummarna att det snöar i stockholm imorgon också... Känner mig så snäll så. Det känns lite konstigt att vi bara cirka en vecka sedan hade strålande solsken och 30 grader C i solen, och nu snön har fallit. Det snöade otroligt mycket här uppe vid huset och när vi var på väg till skolbussen i morse. Det regnade nere vid skolan, ingen snö. Vid lunch tid kom solen fram, så vi satt ute i solen och åt. Sen så började det regna och hagla! men då var jag påväg till min sista lektion. Hade en kort dag så jag kom hem ovanligt tidigt, det var väldigt skönt. Slutade nämligen 1:20 pm... alltså tjugo över ett....

Såg Glee igår... Föll för en Justin Bieber sång... faktiskt två. De gör dem mycket bättre faktiskt :) Fast Darren Criss var inte med i denna episod, inte Chris heller för den delen. Men det var otroligt bra! De har gjort flera låtar som är bra... I Glee episoden som var efter Super Bowl körde de en mix av Thriller och Heads will roll! Det var så otroligt bra ^^
Här är den... tyvärr inte med videon där de dansar, kunde inte hitta den :/




Låt med Darren Criss från episoden som visades den 6/2-2011


Nu ska jag återgå till The Social Network
Hugs and Buterfly Kisses!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas ni inte blir helt insnöade!

Kram

2011-02-18 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0