"Why are trying so hard to fit in when you are born to stand out? "

¡Hola!
Har varit barnvakt idag, ska vara det imorgon också... ^^ I alla fall så har vi haft det kul, både inomhus och utomhus. Vi gick ner till deras hus för att släppa ut Bella (deras German Shepard valp) och sen när vi var påväg upp igen så utbrött snöbollskriget. Otroligt kul. Sen så har vi tittat på film och pysslat lite. Imorgon ska vi baka och antagligen åka pulka^^ Yay!!

Sen så fick jag min julklapp från mina föräldrar idag, den var liten försenad eftersom den var out of stock hos Amazon. Men nu är den här! Jiho!! :D
Harry Potter Film Wizardry
Den har massor av information från när de spelade in Harry Potter filmerna och lite annat också. Otroligt roligt, nu har jag en hel del läsning att göra.I den finns också ett an acceptance letter till Hogwarts, the Marauders map och mer... Helt fantastiskt underbart ^^



bild från amazon


Ha det super duper mega bäst
Hugs and Butterfly Kisses
Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Maria

enjoy!

2011-02-21 @ 08:11:26
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0