Ett år!

Howdy!
Idag denna underbara söndag fyller Snigelattacks ett år!
tänkte att jag skulle bjuda på en liten bild

Detta firas med snö utanför fönstrena och antagligen lite varm choklad ^^ plus pluggande till provet jag har imorgon... Låter det inte som en underbar dag? Föresten så har det börjat snöa igen :/ Jag som hoppades att det skulle stanna så fint som det var förra veckan, men inte riktigt trodde på det... men men... vad kan man göra?

Det är faktiskt ganska mysigt att sitta härinne och titta ut på den fallande snön. Allt jag vill göra är att krypa upp i soffan, titta på en bra film och äta glass med varm chokladsås!!! men det kommer inte hända, vi har nämligen ingen glass. och så måste jag ju plugga historia. Är faktiskt ganska kul att lära sig om den Amerikanska historian, kommer inte ihåg så mycket från historian vi hade i nian eller innan det. Komemr ihåg vissa delar :)


Jag och Frida igår... när det fortfarande var sol ute...


Hugs and butterfly kisses!
Sara's out! (but not outside!)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis då!

Plugga ordentligt

Många årtal att komma ihåg gissar jag

Kraam

2011-01-30 @ 22:06:22
Postat av: Joel

GRATTIS grattis

må bloggen flyta många år till

2011-01-30 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0