"This used to be a funhouse, but now it's full of evil clowns"

Hallojsan!
Skolan började igen förra veckan, otroligt kul. Det var ju skönt att vara hemma ett tag, men alltid kul att komma tillbaka till skolan igen :) Speciellt eftersom jag har ny lektioner denna termin. Min första klass för dagen är US history, efter det architecture, graphic and design, sen Creative writing och sist på dagen dans! ^^ Otroligt bra dagar för att vara ärlig. Historian akn vara lite jobbig eftersom jag inte haft den här sortens historia förut men jag hänger på och jobbar...

Oh! Jag har Å,Ä,Ö igen!!!!! och Spotify, plus att jag faktiskt har spotify premium, Tack mamma och pappa! ^^
Jag har nämligen en ny dator nu, eftersom min gamla lade av. Det är familjens dator, men just nu är den min! :P :) Den är vit och fin,känns lite konstigt att ha en vit dator, men vänjer mig snabbt. Stora syster skickade den hit från Kansas... Hon tog med den från Sverige när hon var där över jullovet. Tack! Har fortfarande inte riktigt vant mig at skriva med ett svenskt tangentbord igen...

Så... det var något jag skulle skriva men glömde det totalt nu... Just det! Vädret är helt underbart här just nu. Solen har lyst hela veckan, förra helgen också! Jippi! Det är ganska varmt också. Har varit ute i t-shirt utan att frysa. Underbart!!

Hugs and Butterfly kisses
Sara's out!


Kommentarer
Postat av: Joel

YEAEY välkommen tillbaka hoppas du har haft ett fantastiskt lov

skönt att du har kunnat gå med t-shirt själv har man använt ganska mycket broddar då det har varit växlande väder varmt/kallt så hela stockholm är en enda stor iskana



ha det bra

2011-01-23 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0