"What's comin' will come, an' we'll meet it when it does."

Hello!


Bild tagen när jag precis klippt mig... Hmmm.... Funderar på vad jag ska göra med mitt hår, är svårt...



Jag och Nea; när jag fortfarande var svarthårig och inte hade klippt lugg än...
Tack för de fina presenterna Nea!! Älskar collaget och armbandet, så gulligt. Började nästan gråta när jag såg collaget med alla fina bilder och texter... en eller två tårar... Så fint, ska försöka hitta en bra plats på väggen ^^

Och jag har föresten typ dödat Maria! Jag är hemskt ledsen för detta.
Hela saningen är att jag skrev en short story i min Creative Writing klass. Den handlar om en tjej som tänker tillbaka på hennes sista dag med sin bästa kompis som dött. Jag läste igenom den efter att jag börjat skriva den och uppäckte att denna bästa kompis påminner en hel del om Maria, utan att jag visste in det. :O Känns så hemskt, men men... Ska skicka den till henne senare har jag lovat så att hon får läsa den, men vet inte om jag vågar. Vet inte vad hon kommer säga är alltid lite skrämmande.
Ska skriva en hel del short stories för den klassen, det är mitt long term projekt. Och när jag satt på bussen i fredags såg jag först ett moln som såg ut som en drake och sen ett som såg ut som Lockness odjuret, är det bara jag som ser detta som ett tecken på vad jag ska skriva om? Något med en drake... måste bara kom på någon bra idé, vill skriva en pincess historia. Det verkar otroligt coolt... Någon idé någon? Kommer börja skriva snart antagligen, vet inte om jag ska skriva något annat denna vecka och sen vänta med draken eftersom jag just nu inte har några bra idéer... Började på en annan historia i fredags efter jag lämnat in den tidigare, men är typ klar med den. Den är baserad på en riktigt händelse men lmänniskorna är det liksom inte om ni förstår vad jag menar... kanske lite föresten, minns inte så mycket. Får läsa om den imorgon i skolan.

Hugs and Butterfly Kisses!
Sara's out!

(citat av Rubeus Hagrid (J.K Rowling) Vet inte vilken bok dock)

Kommentarer
Postat av: Marren

MÖRDARE!!!!!!!!!!

Jag har ju också börjat min litterär gestaltning nu så jag får väl ta tillfället i akt och döda dig också :P

Nee, det ska jag inte men jag ser fram emot läsningen!

Kan du inte lägga ut en bild på collaget du fick av nea? vore kul att se.

love the new color btw! GREEN!!!! måste verkligen lära mig hur man ändrar design på bloggen, JAG HAR JU INGEN MAKT ALLS HÄR!!!!!!!

HUGS <3

2011-01-31 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0