Sunday... once again without sun!

Hello world, this is me... and it's snowing.
Uschi bluschi! Det är så himla hemskt, det är upp till mina knän, till och med lite över. Plus att det fortsätter snöar. Vill att det ska sluta, kan inte missa för mycket skol! Då kommer jag kanske inte kunna vara med i Dance Production! och det vill jag ju faktiskt vara med på! Det var så himla kul förra terminen och denna termin är jag ju i dans 3 så det är ju bara roligare. + att danserna är så kul!! Ahhh... Snö snö försvinn!

I alla fall så tittade jag på tre av fyra Harry Potter filmer igår. Chamber of Secrets, Prisoner of Azkaban och Goblet of Fire. Tror inte jag sett den tredje på engelska innan, kanske en gång. I like it! Det var mysigt att sitta i soffan och titta på film, med Frida brevid med och en filt runt oss! Mysigt mysigt! Har drukigt varm choklad med vispgrädde.

Vi kan få otroligt mycket snö här pratar de om :/ isch!
Ska kanske gå och göra något nyttigt nu... nä, låter tråkigt!
Hugs and Butterfly Kisses!


bjuder på en liten flummig bild jag hittade på facebook ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0