You're my tiny ball of light!

Tjallå!
Det var visst ett litet tag sen jag och Maria bloggade... men nu är i alla fall jag här igen, kan inte säga hur det är med den andra halvan av denna blogg. Sitter just nu ute i solen, med en filt om mig men det är för att det är bara lite kallt. Inte som det varit tidigare. Snön ligger fortfarande kvar på några ställen, men den kommer nog vara borta snart förhoppningsvis.
Min vecka har inte varit speciellt speciel. Vi började med audition inför dance production som utspelar sig i maj typ. Kan inte tro att det är så nära som det verkligen är! I alla fall så har det varit ganska trevligt och fortsätter nästa vecka eftersom det är så många danser! Lite crazy! Sen så har min kompis Megan som jag mötte första dagen i skolan förra terminen haft lunch detention hela veckan... har varit ganska tråkigt, men jag har gått till min dans klass och ätit där med några andra + tränat. Trevligt, trevligt, men lite synd att Megan har varit borta under lunchrasterna.

Har hört att Eric Saade vann Melodifestivalen, så jag var tvungen att titta upp hans bidrag. Det var.... intresant. Inte min favoritlåt direkt men men... jag gillade dansen ^^ Sen så på något sätt hittade jag en kul video på youtube denna vecka... Det är något de visade på Oscarsgalan eller något sånt. Helt underbar enligt mig. Oh... nu minns jag hur jag hittade den! Via en Harry Potter grupp på facebook. Hittade först Tiny Ball of Light, sen såg jag den här med Toy Story 3, Social Network och Twilight.


This ball of light, this tiny ball of light
flowing through my chest
flowing through me right here
I heard a voice whisper my naaame
What exactly did it say, may i ask?
Hey!
It said hey? hey!
You say hey?
hey, hey,hey you say hey, hey
You're my light you're my tiny ball of light
(you're my little tiny ball of light.)

Through every yard sale, we're still here
Through every spring cleaning, we're all still here
No ones getting thrown out, and he held on to us
He must care about us or we wouldn't be here!

Facebook, facebook, fffffffacebook
(lets dance!)
Ever seen a guy dance taking a picture next to 14 trout!
Nononononononononononononono
Is there such thing as a 3,00 pound model
Yep,yep,yep,yep,yep,yep,yep
A million dollars is cool, but you know whats cool?
a billion dollars!
(a billion)

Doesnt he own a shirt?
Why would he own a shirt?
Hoesnt he own a shirt?
He's to sexy for a shirt
She's so glad he doesn't own a shirt!!!!!!

Just det, har ju ny hårfärg också... Hade funderat på det ett tag så tyckte att det var dags nu

Me eating Ice Cream!!! Yay!!! Fast man kan ju inte riktigt se hårgfärgen eftersom bilden är svart-vit :O Aja... annan bild kommer senare ^^
Ha det super duper mega bra
Hugs and Butterfly Kisses!
Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Maria

POK

2011-03-13 @ 18:10:13
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0