Bara en skoldag kvar!!!!!!!!

Hola!
Sitter just nu i D1... Aritektur klassen. Varan final ar klar och vi har inte mycket att gora tills vi slutar, om 45 minuter. Mina foraldrar kommer da hit och jag ska visa dem runt skolan, spannande.
Solen lyser darute och det ar lite kyligt, men inte som igar da det regnade och var otroligt trakigt vader. Uschi Buschi, men det ar ju battre nu. Har bara en final kvar och det ar i dans. Min creative writing ar jag klar med, maste bara lamna i den imorgon. Sa imorgons forsta block kommer nog bli lite som detta, om inte Mr. Miller kommer pa nagot vi ska gora. ^^ Dansen har vi en final, vi ska visa upp en sak... men vi ar inte sa manga kvar, alla seniors har forsvunnit sa det ar bara sophomores och juniors kvar i dansklassen. Man marker mest hur manga det ar som ar borta i Creative writing, det ar sa tyst!

Igar under dansen sa tittade vi pa film och at pizza... Perfect danslektion eller hur? ^^ Alla betalade for pizzan, tva gick och kopte den. Jag tror att det blev typ 2 dollar per person... men jag kan ha fel.  Det var valdigt mysigt att sitta darinne med film nar det sporegnade utomhus.
Hittade varan forra header! ^^ Vi kanske ska fixa en ny snart.... Maria vi maste ta bilder i sommar sa vi kan gora det! Mycket bilder!!


Har bara en skoldag kvar!!!!!
Nu ska jag spendera resterande 35 minuter med att forsoka hitta pa nagot att gora!
Sara's out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0