Sunday... with snow

Tjallå!
Sara här igen... och snön också. Somnade till regn och vaknade upp i tystnade, och otroligt ljust utomhus. Klockan var då 9.30 så jag antar att det var en annan anledning till att det var så ljust. Så jag bestämde mig för att dra mig upp, så jag startade min dator men internetet funkade inte på grund av snön. Istället så åt jag frukost vilken bestod av varmchoklad och rostade mackor med hallonsylt; mumsigt. Sen så satte jag mig och tittade på Bring It On på MTV. Sen så visade de andra också, men inte i ordning. Efter jag sett klart den första startade jag min dator igen för att se om jag kunde prata med mina föräldrar. Denna gång funkade det, så jag pratade me dem i cirka en timme på msn. Var trevligt.

Förra veckan var väldigt fylld. Hade rehearsals inför dance production som hände denna helg. Första showen var på torsdagen, ingen hade skärskillt mycket energi. Men sen på fredagen och lördagen så var energin på topp hos alla, tror jag. Jag hade i alla fall otroligt kul. Kommer sakna alla så otroligt mycket! :/


Vet inte riktigt om jag sagt det men jag har sett Starship! Starkid's nya musikal! Den är så otroligt awesome och rolig. Satt och skrattade högt när jag såg den... jo jag är lite konstig sådär.



Hugs and Butterfly Kisses!
Sara's out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0