"The only thing we have to fear is fear itself....... and spiders!"

Hello ^^
I'm back. Det är tisdag igen och en vecka sen jag skrev senast. En liten del har hänt här borta, i lördags så var jag på Prom... det var ganska tråkigt. Var kul att hänga med kompisar, träffa några nya och se alla så uppklädda! Det var kul att göra sig redo också. Connie kom hem runt två tiden och hjälpte mig att sätta spolar i mitt hår för  att få lockar, sen så drog hon iväg till Cook's för att jobba igen. Monica kom förbi med alla hennes hårgrejor och lite smink. Runt fyra kom Connie hem igen för att hölpa mig med håret... Så när jag var färdig med sminkningen så tog vi ut alla spolar, ok wow. Blev otroligt chockad när jag först såg det. Var otroligt puffigt och lockigt längst ner ^^ Kändes som om jag var i Grease eller något liknande ^^

I söndags började jag städa mitt rum eftersom jag har så kort tid kvar nu... det är ganska svårt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra med alla mina saker jag har. Vad ska skickas? Vad ska ta meds till Hawaii? och vad ska jag lämna för att plocka upp senare när vi är tillbaka från Hawaii? Svårt alltså! Men det kommer nog gå bra i slut ändan ^^
Och så chattade jag med Maria och Linnea ^^ var otroligt kul. Jag och Maria började skriva en hel del på Neas logg på Facebook, även skicka bilder. Men vi slutade innan det blev riktigt allvarligt. Sen så efter Maria loggat ut började jag skriva och skicka bilder till henne istället. Hade otroligt kul ^^ ska bli kul och se dem igen


Just because it's so awesome! ^^

Only two days left of school now, or soon... Two days of finals... I alla fall i två klasser, eftersom jag är typ färdig med arkitekturen och Creative writing.

Now it's time for lunch!
Sara's out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0