Vi lär oss ABC

Åkte ner till Downtown Placerville och träffade min kompis Hayley. Vi hade dans tillsammans under mitt år här, båda terminerna. ^^ Det var otroligt kul att se henne igen. Hon tyckte vi skulle äta på en ställe där de hade smörgåsar och sånt, tyvärr så var det stängt så vi gick till ett annat ställe som låg precis bredvid det andra. Åt en Chicken Sallad Sandwich. Vilket var ett gott stekt bröd med någon slags kyckligsallad som var väldigt god, med tomat och ost. Var väldigt gott måste jag säga. Efter att vi var mätta och glada gick vi upp och ner Main Street. Vi gick in i bokhandeln, som har begagnade böcker (En av mina favorit butiker här). Vi fastnade bland alla lexikon. där vi satt på golvet och kollade vad de hade. Efter att jag först inte ha sett några svenska böcker hittade jag till slut en svensk ABC bok. 
 
Vi gick och såg Batman igår, efter att ha jobbat uppe på Cook's på förmiddagen. Den var faktiskt bra, lite långt kanske, men bra. Så nu måste jag bara se de som kom innan, bara för att ha sett dem också :)
 
Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad händer här?

2014-09-13 @ 16:28:22
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0